Down under - Reisverslagen van Marlou Koehorst - WaarBenJij.nu Down under - Reisverslagen van Marlou Koehorst - WaarBenJij.nu

Down under

Na een aardige tijd met deze droom in mijn hoofd te zitten wordt hij eindelijk werkelijkheid. Ik start de eerste week in Sydney met het Ultimate Oz startpakket dat ik geboekt heb bij Activity International. Van daar uit ga ik het verder bekijken, alle opties staan open!
Het liefst wil ik gaan werken, om vervolgens in januari de laatste maand zomer in Nieuw-Zeeland mee te maken en daar rond te trekken. Ik ga het wel zien! Voor hoelang? Ook geen idee.

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2016

Huizen zonder verwarming

13 Mei 2016

Werken is voor de dommen

22 Februari 2016

BINGO

22 Januari 2016

Dr aan met 't spek

12 Januari 2016

Geld as drek
Marlou

Actief sinds 01 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7905

Voorgaande reizen:

05 December 2015 - 05 December 2015

Down under

Landen bezocht: